You're walking in totally dark world. You can't run away. Only faith and courage let you through .

My photo
Hong Kong
A freelance photographer

Wednesday, July 01, 2009

七.一

每年七.一我都置身事外,不管是慶祝或是上街遊行,當然,若給我選擇,我會揀後者,問題是若給我揀煸動別人還是被別人煸動,我會選擇做前者,既然做不到前者,我就不會當後者。



上年七.一本是呆在家中休息,最後在朋友叫到下,臨急之下上了山頂一趟,影下這一輯較為滿意的黑白照。

No comments:

Article